Fem servir galetes pròpies i de tercers per millorar la teva experiència de navegació i oferir continguts i publicitat rellevants per a tu. Consulta la nostra actualitzada política de galetes.
La Martina Kids&Us

Kids&Us reuneix 1.000 ànimes a Sevilla

Publicat 08/04/2019 per La Martina School

They have the power, we have the formula (Ells tenen el potencial. Nosaltres tenim la fórmula). Aquest és el lema de la nova campanya The English Formula de Kids&Us per al curs 2019-2020. Amb aquest lema, la campanya publicitària que començarà al maig pretén destacar la combinació guanyadora del mètode Kids&Us que aprofita les qualitats innates d’aprenentatge que tenen els nens i nenes en néixer i les potencia amb la seva metodologia pròpia, natural i adaptada al creixement dels petits.

La presentació de la campanya realitzada per Susanna Sala, Directora Creativa, va tenir com a moment estel·lar l’actuació musical amb la cançó de campanya Essentially Us, que va fer aixecar de la butaca tots els assistents.

Sessions de treball i conferències

La presentació de la campanya s’ha donat a conèixer en el marc de la 9a edició de la Convenció Anual de Kids&Us, que aquest any ha reunit més de 1.000 persones vinculades a la companyia a Sevilla. Durant la Convenció s’han celebrat jornades de treball, conferències, xerrades i una sessió de team building que va omplir els carrer de la capital andalusa amb els colors de Kids&Us. Natàlia Perarnau, fundadora de la companyia, juntament amb Marta García, directora de Qualitat Pedagògica, van explicar també quines són les innovacions pedagògiques en què actualment està treballant Kids&Us i que es materialitzaran durant els pròxims cursos.

Compartiu-ho >